آزمایش گوگل با کارت های تجاری محلی در قسمت نتایج جستجو

ویژگی آزمایش ، این امکان را برای کسب و کارهای محلی فراهم می آورد تا محتوای خاصی را بهبود بخشند که می تواند مستقیماً و از طریق “چرخ فلک کارت” به اشتراک گذاشته شوند.
گوگل در حال آزمایش “کارت های تجاری محلی” جدیدی در قسمت نتایج جستجو می باشد. این اصطلاحی است که ما برای این ویژگی بکار می بریم و نه گوگل ، با این حال ، این اصطلاح ، توصیف منطقی از آزمایش چرخ فلک کارت های جدید است که محتوا را از مطرح ترین کسب و کارهای محلی در قسمت نتایج جستجو ، بصورت برجسته و متمایز نشان می دهد.
این امکان اولین بار توسط Mike Bluementhal spotted مطرح شد ، اما من با گوگل موافقم که این یک آزمایش واقعی است . کارت های تجاری محلی مبتنی بر همان اساس و پایه گرافیکی و نمایشی کارت های کاندیداتوری (Candidate Cards) می باشند ، کارت هایی که چند هفته قبل رونمایی شدند . در ادامه دو تصویر نمایشی را مشاهده می کنید که نشاندهنده حضور کسب و کارهای محلی در این آزمایش است :انتخاب پیغام سالم (Healthy Choice Massage) و فرار از پوسته طنز (Escape Pod Comics.)
اکنون ، این یک آزمایش دقیقی است که شامل “ده ها ” کسب و کار محلی است که از گوگل استفاده می کنند . همه این موارد ، صرفاً محتوای مرسوم و معمولی است و برگرفته از ویژگی “شغل من در گوگل ” یا دیگر صفحات نیست . همچنین ذکر این نکته ضروری است که این فرایند آزمایش ، اولین مرتبه ای  را نشان می دهد که گوگل از تصاویر متحرک گرافیکی / فایل هایی با پسوند GIF  در قسمت نتایج جستجو استفاده کرد .
این قالب توسط کاربران دستگاه های موبایل ایجاد شد اما در قسمت نتایج کامپیوتر های شخصی نیز نشان داده شد . در صفحه دسکتاپ کامپیوتر ، کارت تجاری محلی بلافاصله کنار پنل آگاهی و دانش ظاهر شده و آن کسب و کار را برجسته می سازد . در دستگاه های موبایل ، این ویژگی نیز در همان قسمت پنل دانش ، ظاهر می شود.
هدف از طراحی و ارائه این کارت های محلی ، همانند همان هدفی که برای کارت های داوطلبی دنبال می شد ، فراهم کردن امکانی برای کسب و کارهای مختلف است تا مطالب و محتویات خود را مستقیماً در نتایج جستجو قرار دهند – در واقع همان محتوا یا اطلاعاتی که محصولات یا خدمات کسب و کار مورد نظر را به روش هایی مورد تأکید قرار می دهد که پنل دانش کاملاً شرایط  چنین امکانی را فراهم نمی کرد. همچنین ، محتوا از طریق این چرخ فلک گرافیکی مستقیماً قابل اشتراک گذاری است.
این ویژگی خصوصاً می تواند برایSEO محلی حائز اهمیت باشد ، اما گوگل هنوز در این باره تصمیم مشخصی نگرفته است که آیا این ویژگی ، باعث می شود کارت های تجاری محلی بیشتر مورد استقبال قرارگیرند یا اینکه شرکت های بزرگ تر ( یعنی کسب و کارهای ملی-محلی یا حق استفاده از نام تجاری) ، قادر به استفاده از آن خواهند بود .

پیشنهاد می کنیم این مقاله خواندنی را هم مطالعه کنید  چرا وقتی صحبت از سئو می‌شود ذهن‌ها به موتور جستجوی گوگل معطوف می‌شود ؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *