آیا طرح و برنامه بازاریابی دیجیتال شما ، ارزش پهن کردن فرش قرمز را دارد؟

آیا طرح و برنامه بازاریابی دیجیتالی شما ، ارزش پهن کردن فرش قرمز را دارد؟
فیلم‌ها . ستاره‌ها. زرق‌وبرق‌ها. خودنمایی‌ها. و البته چشم‌انداز فرش قرمز بی‌عیب یا گاهی اوقات دارای عیب و نقص.
بله . فصل اسکار فرا رسیده است.

آنچه از آن به‌عنوان “بزرگ‌ترین شب هالیوود” یاد می‌شود ، در روز یکشنبه ،28 فوریه برگزار خواهد شد. و درحالی‌که یکی از بازیگران محبوب خود را ملاحظه می‌کنید که با اهدای مجسمه طلایی از او تجلیل می‌شود ، این صحنه می‌تواند لحظه جذاب و مهیجی باشد، ظاهراً همانند هر صحنه دیگری که مردم مشتاق دیدن آن هستند، حضور ستاره‌های بزرگ سینما روی فرش قرمز نیز می‌تواند صحنه دیدنی و جالبی را رقم بزند.

اما برای ظاهری درخشان و پرزرق‌وبرق روی فرش قرمز، صحبت تنها استفاده از کفش‌های کامل و گران‌قیمت یا لباس‌های مجلل و باشکوه یا آرایش‌های خاص نیست. بلکه صحبت در مورد کار گروهی و دسته‌جمعی وزینی است تا این وضعیت کامل و شکیل ادامه یابد تا شما را تبدیل به شخصی فراموش نشدنی کند.
و همین روند برای استراتژی بازاریابی دیجیتالی یکپارچه شما (integrated digital marketing strategy) نیز صادق است. یکپارچه‌سازی، با استفاده از انواع مختلف محتوا و روش‌های بازاریابی ، کلید اصلی برای دستیابی به موفقیت است.

رویکرد یکپارچه‌سازی استراتژی بازاریابی دیجیتالی ، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا به مخاطبان خود در مکان‌ها و سکوهای مختلف و از طریق فرایند خرید ، به نقاط ملموس متعددی دسترسی پیدا کنید. درواقع، بررسی‌های موردی نشان دادند که خریدهای یکپارچه مشتری باعث ایجاد مزیت رقابتی می‌شود و در برخی موارد میزان فروش را از سالی به سال دیگر دو برابر می‌کند.

مطمئناً هر بازیگر زنی با لباس نامناسب و کفش‌های ناجور در مراسم برترین‌های جوایز آکادمی شرکت نخواهد کرد. ازاین‌رو، از برخی از نکات و روش‌های مؤثری که در ادامه متن آمده است ،به‌منظور کسب اطمینان از این موضوع استفاده کنید که استراتژی بازاریابی دیجیتال یکپارچه شما برای فرش قرمز آماده است.

 
لباس=محتوای باکیفیت
لباس، اساس و پایه یک نمایش درخشان و پرزرق و برق روی فرش قرمز است. اغلب در همین رابطه بحث می‌شود و از لباس به‌عنوان نقطه آغاز برای انتخاب متعلقات دیگر یاد می‌شود. لباس مناسب بپوشید و مطمئن شوید که توجهات را به خود جلب کرده‌اید.

به همین ترتیب، محتوای باکیفیت نیز اساس و پایه استراتژی بازاریابی دیجیتال یکپارچه شما محسوب می‌شود. محتوای باکیفیت باید باعث ایجاد ارزش و اعتبار شود. بدون ارائه محتوای باکیفیت، نمی‌توانید از مشارکت مخاطبان خود بهره ببرید و برند و عنوان تجاری خود را اطلاع رسانی کنید یا حتی از این موضوع مطمئن شوید که محتوای ارائه شده دیده شده‌اند.

برای انجام بهترین پایه‌ریزی و تشکیل بهترین زیربنا، تحقیقات جامعی انجام داده و شخصیت‌های هدف ایجاد کنید. در ایجاد محتوای باکیفیت مواردی شمارا هدایت خواهند کرد که عبارت‌اند از : درک و شناخت ازآنچه که می‌خواهید به آن دست یابید، سؤالاتی که مطرح می‌کنند، جستجوهایی که انجام می‌دهند، و نکاتی که به آن‌ها اشاره می‌کنند.
طلا و جواهرات=سئو
طلا و جواهر، باعث ایجاد تمامی زرق‌وبرق‌ها و جلب توجهات می‌شود. طلا می‌درخشد. برق می‌زند. باعث شکوه و جلال می‌شود. و دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که سئو با محتوای باکیفیت صورت می‌دهد. طلا و جواهر باعث جذب مخاطب و جلب‌توجه وی می‌شود و سئو نیز باعث جلب‌توجه موتورهای جستجو می‌شود.

زمانی که در مورد سئو بحث می‌شود ، یادآوری توجه به تجربیات کاربر و موتورهای جستجو نیز باید مدنظر قرار گیرد. دقیقاً همان‌طور که یک طلا و جواهر پرزرق‌وبرق می‌تواند توجهات منفی را روی فرش قرمز به خود جلب کند ، استفاده از کلیدواژه‌های نامناسب نیز نه‌تنها باعث از دست دادن مخاطب می‌شود بلکه همچنین باعث ارسال سیگنال‌های منفی برای موتورهای جستجو نیز می‌شود.
همچنین، تمرکز و توجه خود را صرفاً وقف کلیدواژه‌هایی نکنید که برای ارتقاء رتبه مدنظر دارید. برای تحقیق و بررسی درباره تمایلات و گرایشات و موضوعات موردنظر مخاطبان خود که به جستجوی آن‌ها می‌پردازند، زمان بگذارید.
کفش‌ها = بازاریابی شبکه های اجتماعی
استفاده از کفش‌های مناسب روی فرش قرمز باعث ایجاد حمایت‌های جدی از فرد می‌شود. این کفش‌ها هستند که شما را در تمام طول شب جشنواره و هنگام ملاقات با شخصیت‌های جدید و ژست گرفتن با دوستان قدیمی‌تان همراهی می‌کنند. حضور شما در رسانه‌های اجتماعی از طریق وسعت بخشیدن به پیام شما به بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین هواداران ، باعث تقویت تمامی اقدامات دیگر شما می‌شود درحالی‌که فرصت‌هایی را برای توسعه مخاطبان خود ارائه می‌کنید.
از آنجائی که ضروری است تا کفش‌ها با لباس ست و هماهنگ باشند، برنامه‌ریزی و هماهنگ‌سازی نیز باید به همین ترتیب با هم مطابق و یکنواخت باشند. همین روند برای استراتژی رسانه اجتماعی شما نیز برقرار است. در طول انجام فرآیند برنامه‌ریزی محتوا، مشخص کنید که چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای تقویت و توسعه محتوا بهره خواهید برد و چگونه دستیابی به این موفقیت را خواهید سنجید.

زمانی که صحبت درباره قدم گذاشتن شایسته فرش قرمز در رسانه‌های اجتماعی مطرح است، یک روش فوق‌العاده برای کسب اطمینان از توسعه پیام ارسالی ، تهیه کردن پیام‌های از قبل نوشته‌شده است. این پیام‌ها اشتراک‌گذاری محتوا را برای کارمندان، شخصیت‌های تأثیرگذار، مشتریان و ارائه‌دهندگان آسان می‌سازد.
کیف پول=تبلیغات دیجیتالی

درحالی‌که برخی از ستاره‌ها در جشنواره از کیف پول همراه خود استفاده نمی‌کنند، اما آن دسته از ستاره‌های سینمایی که در نمایش خود از این امکان بهره می‌برند، تمامی لوازم و متعلقات لازم را همراه خود خواهند داشت تا کماکان نمایشی بی‌عیب و نقص داشته باشند. تبلیغات دیجیتالی (Digital Advertising) باعث بهبود یا تقویت تمامی اقدامات بازاریابی دیجیتالی دیگر شما می‌شود. از این طریق می‌توانید فرایند بازاریابی دیجیتال خود را بهینه سازید و محتوای باکیفیت را مقابل دیدگان مخاطبان هدف خود عرضه کنید. این امر موجب دستیابی به نرخ تبدیل بهتر، اطلاع‌رسانی بهتر برند و نام تجاری برای مخاطبان و تحسین و تأیید تمامی اقدامات دیگر شما خواهد شد.

یک روش تبلیغ دیجیتالی مؤثر، انجام بازاریابی مجدد (remarketing) است. یک برنامه بازاریابی مجدد از مجموعه تبلیغات خاصی برای مخاطبان هدفی استفاده می‌کند که اخیراً از وب‌سایت یا محصول دیجیتالی شما بازدید کرده‌اند. بازاریابی مجدد باعث افزودن نقطه دسترسی دیگری در سیاحت مخاطب شما در دنیای مجازی می‌شود و به مطرح ساختن نام تجاری یا محصول شما کمک می‌کند. آیا این فرایند بهترین قسمت ماجرا است. بازاریابی مجدد یکی از آسان‌ترین و مقرون به‌صرفه ترین روش‌ها برای مشارکت مجدد مخاطب می‌باشد.
قرار دیدار= اشخاص تأثیرگذار یا ارائه‌دهندگان خدمات

هیچ نمایشی روی فرش قرمز بدون برگزاری یک قرار ملاقات مناسب برای خودنمایی و تجدید دیدار با افراد موردعلاقه خود، نمایش کاملی نخواهد بود. اشخاص تأثیرگذار و ارائه‌دهنده خدمات نیز همین امور بلکه بیش از آن را نیز انجام می‌دهند. آن‌ها می‌توانند در ایجاد محتوای باکیفیت مشارکت کنند، برند و نام تجاری شمارا به مخاطبان جدید معرفی کنند و محتوای وب‌سایت شما را با اشتراک‌گذاری آن با گروه‌ها و طرفداران خود بهبود بخشند. و همان‌طور که یک قرار ملاقات فوق‌العاده در زمان برگزاری جشنواره جوایز آکادمی باعث ایجاد شایعات و همهمه‌هایی می‌شود، ارائه‌دهندگان خدمات و افراد تأثیرگذار نیز می‌توانند اعتبار و ارزش فوق‌العاده‌ای برای عنوان تجاری سایت شما به ارمغان آورند.

انتخاب ارائه‌دهندگان خدمات مناسب همانند همراهی شدن توسط افراد مناسب، یک ضرورت است.

 

بسته کلی
لباس.کفش.طلا و جواهر.کیف پول.تاریخ ملاقات. تمامی این موارد همراه هم دیگر کمک می‌کنند تا یک نمایش کامل-بسته کلی داشته باشید. و همین روال برای استراتژی بازاریابی شما نیز برقرار است. فقط محتوا یا صرفاً سئو یا رسانه‌های اجتماعی کافی نیست. بلکه یکپارچه‌سازی و ترکیب تمامی این موارد به طریقی ضروری است که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند و برای مخاطبان خود یک مورد استثنایی جذاب قلمداد شوید.
اکنون سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا استراتژی بازاریابی شما ارزش پهن کردن فرش قرمز را دارد؟

آیا منظور شما از جستجوی xvhpd shdj همان طراحی سایت است ؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *