کلمات کلیدی در متن آگهي و ارتقاء سایت

كليد واژه ها را در متن آگهي تان قرار دهيد .آگهي هاي كه شامل كليد واژه ها هستند تا 50 درصد بيشتر از آگهي هاي ديگر كارايي دارند.

خودتان را به كاربر عرضه كنيد . به بازديدكنندگان بالقوه تان بگوييد كه چه ويژگي ها و فوايدي داريد وچراآن ها بايد خواستارشان باشند.فقط سعي كنيد در ادعاي تان براي سودمندي محصولات و سرويس مبالغه نكنيد . اين ادعا بايد به جا و دقيق باشد.

بازديدكنندگان را تحريك كنيد. محركي را در آگهي تان قرار دهيد تا بازديدكنندگان بالقوه را وادار به كليك روي آن كند. البته احتياط كنيد عبارت”اینجا کلیک کنید” را به كار نبريد, زيرا بسياري از ppc اجازه استفاده از اين اصطلاح را نمي دهند. اين عبارت واقعا يك واژه تكراري است كه هيچ خاصيت تحريك كنندگي را در خود ندارد.

كليدواژه هارا قرار دهيد. كليدواژه ها بايد تا حدامكان هم در عنوان و هم در بدنه متن آگهي قرار بگيرند . كليدواژه همان چيزي است كه باعث ارتباط و تحريك كنندگي تبليغات ppc مي شود, وقتي تبليغات تان محرك و مرتبط باشد هزينه كمتري براي هر كليك خواهيد پرداخت .

– فوريت ايجاد كنيد. اين مورد يكي ازقديمي ترين حقه هاي فروش است كه هنوز هم به خوبي جواب مي دهد . سعي كنيد با به كارگيري اصطلاحي مثل دسترسي محدود ” يا” به زودي تمام مي شود” يك حس فوريت در بازديدكنندگان بالقوه ايجاد كنيد. تا به حال پيش آمده فروشنده اي به شما بگوييد در حال بررسي آخرين كالاي موجود هستيد . آن موجود ممكن است تلويزيون يا ماشين يا هر چيز ديگري باشد, ولي وقتي مي فهميد جنس در حال تمام شدن است دچار يك حس فوريت مي شويد.

– باعث جذب كليك شويد. آگهي تان را با هدف جذب كاربر براي كليك روي آن بنويسيد. هدف تبليغات ppc , كشاندن بازديدكنندگان بالقوه به سايت است. بادرنظر گرفتن اين موضوع, بايد تبليغات ppc رابا هدف كليك كاربران ونه فقط ايجاد يك تاثير ساده طراحي كنيد . مطمئن شويد كه تبليغ تان به جاي اينكه فقط توسط كاربران ديده مي شوند, به منظور جمع آوري كليك ها پياده سازي شده است . زيرا كاربراني كه فقط تبليغ را مي بينند به راحتي نيز آن را فراموش مي كنند.

کلمات کلیدی در طراحی سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *