3نکته مهم در مورد نحوه انتخاب کلمات کلیدی و افزايش موفقيت آنها

keywordanalyziconبه نظر مي آيد انتخاب درست كليد واژه ها و استفاده از آن ها در تبليغات يك فرآيند راحت وساده است . ولي دانستني هاي زبادي در مورد نحوه به كارگيري آن ها براي ايجاد ترافيك بيشتر وجود دارد.

يكي از بزرگترين اشتباهات طراحان يا مالكين وب سايت ها اين است كه تصور مي كنند با يك بار تگ كردن سايت ها وپركردن با كليدواژه ها , كارشان تمام شده است . با گذاشتن كليدواژه ها در تبليغات ppc نمي توانيد انتظار عملكرد و نتيجه خوب داشته باشيد. نحوه نوشتن تبليغات يك كار كاملا عملي است.

بعد از آن وقتي بازديدكنندگان تبليغات را ديده و روي آن كليك ما مي كنند, چگونه به آن ها خوش آمدگويي خواهد شد ؟ اين را بدانيد كه صفحه ورودي تبليغاتتان به اندازه متني كه درآن مي گذاريد مهم است . تبليغات كليدواژه اي نه راحت است ونه بايك بار تنظيم كردنش مي توان آن را انجام داده و رهايش كرد .

براي يك تاثير گذاري خوب بايد به طور مداوم روي آن ها كاركرده وبرگشت سرمايه ها رابالابريد.

نوشتن متن آگهي كليدواژه ای ( کلمات کلیدی )

قبل از آغاز نوشتن متن آگهي كليدواژه ( کلمات کلیدی ), بايد يك لیست يا لیست هايي نهايي از كليدواژه هاي منتخب تان داشته باشيد .اگر گزارشي از تحقيق روي كلمات كليدي داريد , به راحتي مي توانيد آن ها رابراساس عنوان گروه بندي كنيد. اين واژه ها همان كلماتي هستند كه براي ايجاد متن آگهي تان بايد استفاده كنيد. بر اساس تحقيقات انجام شده توسط كمپاني هاي موتور جستجوگر , استفاده از كليد واژه در متن آگهي مي تواند نرخ كليك روي آن را تا 50 درصد بالا ببرد. پس يافتن كلمات مناسب براي تبليغ بسيار مهم است .

مورد ديگري كه قبل از شروع بايد به آن توجه كنيد , اين است كه با اين متن دقيقا چه مي خواهيد به دست آوريد؟ مي خواهيد بازديدكنندگان خريد كنند ؟ يا اينكه مي خواهيد براي كسب اطلاعات بيشتر به شركت تان زنگ بزنند؟ مي خواهید در خبرنامه يا سرويس هاي ديگر عضو شوند ؟ اين مهم است كه بدانيد چه انتظاري از كاربران هنگام ديدن تبليغات تان داريد.

نوشتن چند جمله واضح و روشن كه نشان مي دهند از كاربران انجام چه كارهايي را مي خواهيد , كمك بزرگي به شما خواهد كرد . در مورد نوشتن جملات نگران نباشيد , فقط ايده هايتان را روي كاغذ پياده كنيد.

يك نكته ديگر قبل از نوشتن آگهي , توجه به فوايد محصول يا سرويس تان است . اين فوايد نيز بايد در متن آگهي ها ذكر شوند , بنابراين روي نوشتن آن ها نيز وقت كافي بگذاريد.

وقتي كارهاي مقدماتي انجام شد , مي توانيد نوشتن متن آگهي را شروع كنيد . اين كار را با توجه به ديدگاه مخاطبان آغاز كنيد.
اغلب اوقات كسي كه متن آگهي را مي نويسد به بازيدكنندگاني كه آن را خواهند ديد توجهي نمي كند. از طرف ديگر مي دانيم كه نحوه ارتباط برقرار كردن در هر سني فرق مي كند و ملزومات همان سن را مي طلبد, بنابراين بايد انواع مختلف سنين براي ديدن آگهي را درنظر بگيريد. اگر مي خواهيد روي جوانان تاثير بگذاريد تبليغ را به زباني بنويسيد كه براي شان جذاب باشد .
اگر مخاطبتان را مي شناسيد بهتر است متن آگهي را براي بازديدكنندگان خاص بالقوه سايت طراحي كنيد. گاهي اوقات لازم است چنديدن گروه از مخاطبان را جذب كنيد . براي اين منظور بايد براي هر گروه تبليغ متفاوتي داشته باشيد .سعي نكنيد همه افراد را با يك تبليغ جذب كنيد زيرا اين كار عملي نيست , در عوض همه را از دست خواهيد داد.

طراحی سایت

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *