پیش بینی تنظیمات SEO محلی: 3 نکته که اغلب برای دستیابی به موفقیت توصیه می شود

زمانیکه قصد دارید برای کسب وکارهای محلی SEO ارائه دهید، فراهم کردن انتظارات واقع گرایانه ای ضروری می باشد. Jenny Foster که یک مقاله نویس است درباره سه نکته مهمی بحث وصحبت می کند که تمایل دارد تا آنها را برای مشتریانش انجام دهد تا ازوجود ارتباطی قدرتمند وسلسله مراحل آسانی اطمینان حاصل کند.
نیروی محرکه ای که طی چند سال گذشته پشتیبان حرفه بازاریابی من بوده، درواقع همزمان به جهان هم کمک کرده است.
لذا، مأموریت من نه فقط کمک به کسب وکارها ومشاغل مختلف درانجام بهتر روش های SEO آنها شد ،بلکه همچنین باید به مالکان وصاحبان مشاغل کمک می کردم تا به درک وشناخت کاملی از معنا ومفهوم واقعی SEO دست یابند.
متأسفانه، انتشاروارائه اطلاعات ناصحیح درباره مقوله SEO همچنان ادامه دارد. روشی که بواسطه آن می توانم بطورمؤثری بر برخی از اطلاعات منقضی شده یا ناصحیحی که همچنان درمیان کاربران دست به دست می گردد، صحبت درباره “حقایق سخت” یا سازوکارهای کمترشناخته شده درباره SEO محلی می باشد.
به محضی که وارد این کمپین شدم تلاش کردم تا این اقدام را انجام دهم وآن را بارها وبارها تکرار کنم. همواره تمایل داشتم تا درباره انتظاراتی که مشتریان ازحضور درچنین کمپین هایی دارند صحبت کنم ؛هیچ شرکت SEO دیگری اطلاعاتی ازاین قبیل ارائه نکرده است.
به خصوص، سه مطلب مهم است که سعی دارم تا زمانیکه درباره SEO محلی صحبت می شود،انجام دهم. این امرباعث می شود انتظارات بهتری برای مشتریان فراهم شود تا حرکتی رو به جلو داشته باشند واقدام به ایجاد ارتباطی صادقانه وشفاف نمایند.
1-بخشیدن واز دست دادنGoogle
SEO همواره درحال تغییر است وهمچنان همین روند را ادامه خواهد داد. آنچه که امسال کاربرد دارد ممکن است سال آینده دیگراستفاده ای نداشته باشد. تنها چیزی که ثابت است،تغییر است،لذا ضروری است تا خود را مسلح به ابزار دانش کنید.
آگاهی ازاین نکته، به من درطراحی وایجاد روشی پیشگیرانه برای کمپین بازاریابی مشتریان کمک کرد. استعاره ای که تمایل دارم تا آن را با مشتریان مطرح کنم این است که SEO شبیه به بازی شطرنج است: درحالیکه یک حرکت رو به سمت جلو دارید ،باید سه حرکت رو به جلو دیگر را نیزمدّ نظرقراردهید. حرکات اولیه مهره های شما بر حرکات پایانی آنها تأثیرگذاراست وگاهی اوقات ممکن است دچار اسیبی شود که خود درآن هیچ تقصیری ندارید(مثلاً، به روزرسانی که توسط گوگل انجام می شود).
من همواره به صاحبان مشاغل توصیه کردم که ازانعطاف پذیربودن استراتژی بازی خود اطمینان حاصل نمایند،زیرا باید تغییرات ثابتی را مدّ نظرقرار دهند که بر SEO تحمیل می شوند.
مثال خوبی که دراین رابطه می توان مطرح کرد ،تغییراتی است که اخیراً درسیستم محلی گوگل رخ داده است-نه تنها نتایج محلی را ازهفت به سه شغل کاهش دادند(reduce the local results from seven businesses to three)، بلکه همچنین تمامی عناصراجتماعی مرتبط با گوگل پلاس را حذف کردند وقابلیت شغل من درگوگل را نیز ساده ومؤثر کرده اند(streamlined the Google My Business dashboard). تمامی این اتفاقات فقط درسال گذشته رخ داده اند!
2-جستجوهای بلند وطولانی می تواند بسیار ارزشمند تر از عبارات کلی باشد
ازآنجائیکه SEO پیرامون نقشه های محلی بسیاردرحال گردش وتغییراست، جستجوی طولانی اغلب مورد اغماض قرارمی گیرد. جستجوی طولانی وبلند ،شاخص بهتری از قصد وهدف کاربر به شمارمی رود که بطورفزاینده ای تبدیل به عامل مهمی در SEO محلی شده است و منجر به مشارکت بیشتر وافزایش رتبه درگذرزمان می شود.
پس ازآنکه مشتری اطلاعات بیشتری درباره هدف کاربر بدست آورد، به آنها خواهم گفت که یک روش خوب ومناسب برای برنامه ریزی برای چنین جستجوهای بلند مدت وطویلی ،پرسیدن سؤالاتی از خود است. سعی کردم تا به آنها القاء کنم که خود را بعنوان مشتری کفش درنظر بگیرند. بااین دیدگاه،می توانم پیش بینی واقع گرایانه ای ازچگونگی کارایی استراتژی آنلاین داشته باشم وهمچنین چه کلید واژه هایی براساس هدف ونیت کاربر مدّ نظرهستند،مشخص می شود.
دیگرتمرین سرگرمی که می توان با مشتریان داشت ،طراحی تخته بازی “خطرناک ومعما گونه ای”است. زمانیکه جستجوی طویلی انجام گرفت ،مشتریان را وادارکنید تا همانند نمایش یک بازی محبوب راجع به آن فکر کنند-درقالب یک پرسش به آن پاسخ دهند که نه تنها برای بدست آوردن کلید واژه ها ،بلکه همچنین برای ارزیابی ومشخص کردن هدف کاربر وشناسایی عناوین وبلاگ ها برای وب سایت هایشان باید این اقدام صورت گیرد.
مثلاً، زمانیکه کارخود را با یک لوله کش محلی آغازکردم ،شروع به پرسیدن اصلی ترین سؤالات کردیم-مثل سؤالات 200دلاری-“لوله کش چیست؟””زهکشی فاضلاب چیست؟””آبگرمکن چیست؟”وغیره. سپس،کم کم به سؤالات پیچیده تر پرداختیم(1000دلاری و2000دلاری)
فهرست جالب وجذابی ازجستجوهای طویل وطولانی درباره این مثال بدست آمد ومشتری شما به درک وشناخت بهتری از مفهوم SEO دست یافت که می توان به مواردی مانند انتظاری که ازگزارش کلید واژه ها ورتبه بندی می رود،چیست.
3- SEO ،یک سرمایه گذاری درحال پیشرفت است-جای هیچگونه “راه اندازی وغفلت ازآن وجود ندارد”
هر وب سایتی می تواند ازمزایای SEO بهره مند شود ونیاز به بهینه سازی مستمر دارد تا به رتبه بندی مورد نظر برای عبارات کلیدی هدف خود دست یابد وآن را حفظ کند. دقیقاً همانند همان روالی که یک صنعت یا فروشگاه تجربه می کند، پس بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهید.
درنتیجه، SEO یک سرمایه گذاری موقتی ویک مرتبه ای نیست،ترویج دائمی لازم است تا این اطمینان حاصل شود که SEO ،به عنصری یکپارچه از استراتژی بازاریابی کسب وکارهای کوچک تبدیل شده است.
من قصد دارم این نکته را به مشتریان اعلام کنم ،وانها می توانند تأمل وتفکر بلند مدت خود را آغاز کنند وبه این نکته پی ببرند که استفاده از SEO می تواند چه امکانات متعددی برای آنها به ارمغان آورد. هرزمانیکه قصد ارائه گزارش به مشتریان را دارم،ازآنها می پرسم که قسمت”بعدی چیست”.
این روند به من کمک می کند تا پیش بینی های ماهیانه کمپین را انجام دهم وبه نظرمی رسد این امرباعث می شود تا ارتباط با مشتریان تداوم داشته باشد. راهکار “مقدار نقاشی ” گاهی مواقع روشی مفید در افزایش روند حفظ مشتریان می باشد.
SEO، بشی ازپیش تبدیل به موضوعی مهم و(مشهور)شده است ،خصوصاً برای صاحبان کسب وکارهای کوچک محلی. انجام این سه پیش بینی ازطریق ارتباطات مشتریان من، به من کمک کرد تا کمپین های بهتر وارتباطات بهتری طراحی وایجاد کنم وگاهی به صاحبان کسب وکارهای کوچک نیز کمک کنم.

پیشنهاد می کنیم این مقاله خواندنی را هم مطالعه کنید  باید ها و نباید ها در بهینه سازی سایت و انتخاب کلمه کلیدی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *