۴ نکته برای انتخاب اینقلونسر مناسب در اینستاگرام

۴ استراتژي برای انتخاب اینفلونسر مناسب برای کسب و کار

 در مقالات پیشین با تاثیرات اینستاگرام و شبکه های اجتماعی در بازاریابی  آشنا شدیم  و  نکات و اصطلاحات اولیه اینستاگرام را فهمیدیم و همچنین یاد گرفتیم که  چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم  و چگونه با کاربران در ارتباط باشیم.همانطور که در مقالات پیشین اشاره کردیم انتخاب اینفلونسر می تواند تاثیر به سزایی در رشد کسب و کار و همچنین فروش شما داشته باشد.

انتخاب کردن مناسب‌ترین اینفلونسر اینستاگرام برای کسب و کار شما ممکن است کمی سخت باشد . در این مقاله به ۴ نکته اساسی در مورد انتخاب اینفلونسر اشاره می‌کنیم .

اینستاگرام یکی از بهترین پلترفم ها برای تبلیغات است مخصوصاً اگر از اینفلونسر ها استفاده کنید.اینفلونسر های اینستاگرام به راحتی با حرف زدن می‌توانند فالور هایشان را به مشتریان شما تبدیل کنند. با توجه به آمار ها, اینستاگرام یکی از بهترین نرخ مشارکت را به نسبت بقیه ی پلتفرم ها دارد .

۴ نکته برای انتخاب اینفلونسر برای کسب و کار

 

حال به یک سری نکاتی اشاره می‌کنیم که می‌تواند به شما برای انتخاب اینفلونسر مناسب برای کسب وکارتان کمک کند .

۱اهداف کسب و کار خود را برای انتخاب اینفلونسر در نظر داشته باشید .

 

قبل از اینکه شروع به نگاه کردن نرخ مشارکت و تعداد فالور های اینفلونسر بکتید در مورد اهداف تجاری خود فکر کنید. تعیین کنید که چرا و چگونه قرار است از اینفلونسر در بازاریابی استفاده می‌کنید .

چرا به اینفلونسر نیاز دارید ؟

چه چیز هایی را برای استفاده از اینفلونسر در بازاریابی در ذهن دارید ؟

۳ هدف اصلی شما باید این‌ها باشد :

آگاهی از برند شما افزایش یابد .

آگاهی باعث افزایش فروش شود.

فالور های اینستاگرام شما افزایش یابد.

انتخاب شما باید به هدف‌های بالا بستگی داشته باشد .

برای مثال اگر می‌خواهید که فالور های اینستاگرام شما افزایش یابد کاری که باید بکنید این است که یک‌جور مسابقه یا رقابت با یک هشتگ خاص راه بیندازید. از اینفلونسر بخواهید که در رقابت شما شرکت کند و فالور هایش را تشویق کند که در این رقابت شرکت کنند .

از طرف دیگر افزایش فروش نیازمند این است که شما کد های تخفیف های خاص را تولید کنید و آن‌ها را از طریق اینفلونسر معرفی کنید .

آیا اینفلونسری که انتخاب کردید برای برند شما مناسب است ؟

 

می خوانم
نقش لينك ها و لينك گذاري در طراحي سايت

اینفلونسری که شما انتخاب می‌کنید باید با هویت برند شما یا حداقل محصولاتی که می‌خواهید بفروشید هماهنگ باشد .

برای مثال اینفلونسری که برای سفر کردن هایش با یک بودجه خاص معروف است انتخاب خوبی برای تبلیغ سفر های ارزان است . استخدام کردن کسی که مدل لوازم های آرایشی است برای تبلیغ همچین چیزی پول حرام کردن است .

اگرچه اینفلونسر هایی هستند که تعداد فالور های کمتری دارند ولی نرخ مشارکت بهتری را در زمینه ی تخصصی خود دارند.

۲به نرخ مشارکت توجه داشته باشید .

 

نرخ مشارکت یکی از حیاتی ترین معیار های انتخاب اینفلونسر است .

متوسط نرخ مشارکت برای یک اینفلونسر اینستاگرام ۴.۳۶ درصد است اما اینفلونسر هایی باید تعداد فالور های کمتر از ۱۰۰۰ نفر دارای بیشترین نرخ مشارکت با ۸ درصد نرخ مشارکت هستند .

نرخ مشارکت با افزایش فالور ها کاهش می‌یابد . اگرچه گاهی اوقات این معیار ها اشتباه برداشت می‌شوند برای مثال همیشه محبوبیت باعث افزایش نرخ مشارکت نمی‌شود .

کامنت ها را تحلیل کنید.

یکی از راه‌هایی که می‌توان تشخیص داد اینکه یک نفر اینفلونسر تقلبی است یا خیر نگاه کردن به نظرات آن‌ها است. معمولاً کامنت هایی مانند چه عکس قشنگی ! یا چه لباس خوشگلی! و کامنت هایی با ایموجی به معنای نرخ مشارکت تقلبی است .

از طرف دیگر کامنت های مرتبط و مکالمه نشان دهنده ی مشارکت واقعی است که ما را به نکته ی بعدی می رساند.

به کلماتی که در کامنت ها گفته می‌شود دقت کنید .

فالور های واقعی سؤال می پرسند, نظرات شخصی خود را اعلام می‌کنند , و دوستان خود را در نظرات تگ می‌کنند . این کلماتی است که باید در کامنت ها به دنبال آن بگردید . این نوع مشارکت است که باعث افزایش فروش می شود.

۳هشتگ های مربوط به کسب و کار خود را بررسی کنید .

 

می خوانم
باید ها و نباید ها در بهینه سازی سایت و انتخاب کلمه کلیدی - 5 عامل موفقیت

بهتر است شخصی را انتخاب کنید که قبلاً در مورد مارک یا محصول شما صحبت کرده باشد . آن‌ها می‌توانند اینفلونسر بعدی برای برند شما باشند.در این زمینه جستجو کردن هشتگ ها می‌تواند به شما کمک کند .

از استفاده هشتگ های طولانی خودداری کنید .

هشتگ ها مانند کلمات کلیدی در سئو است .اگر چه هشتگ های طولانی زیاد استفاده می‌شوند اما استفاده از این هشتگ ها برای جستجو اتلاق وقت است. هر چه هشتگ طولانی‌تر باشد تعداد پست های کمتری هستند که از این هشتگ استفاده می کنند.

از کلمات کلیدی استفاده کنید که برند شما یا مخاطبان شما را توصیف می کند.

شما می‌توانید کلمات کلید که برند شما و یا مخاطبان شما را توصیف می‌کند جستجو کنید. بر روی هشتگ هایی تمرکز کنید که پست های بیشتری از آن استفاده کرده باشند تا اینفلونسر مناسب خود را پیدا کنید .

از هشتگ های sponsored# یا ad# استفاده کنید .

اینستاگرام از اینفلونسر ها می‌خواهد از هشتگ های sponsored# یا ad# استفاده کند تا مطالب تبلیغاتی آن‌ها را تشخیص دهد . شما هم می‌توانید این هشتگ ها را فالو کنید تا اینفلونسر مناسب خود را پیدا کنید .

۴. از پلتفرم اینفلونسر استفاده کنید .

 

اگرچه این روش‌ها همگی مفید و کمک کننده هستند اما زمان بر هستند . خوشبختانه شما با استفاده از پلتفرم اینفلونسر ها می‌توانید با چند کلیک اینفلونسر درست را پیدا کنید.

بعضی از محبوب‌ترین پلتفرم اینفلونسر ها Upfluence وFramebit هستند.

اینفلونسر مناسب را پیدا کنید .

شما میتوانید با پارامتر های محتلفی مانند تعداد فالور ها , نوع فالور ها و تجربه کاری بهترین اینفلونسر را برای برند خود را پیدا کنید .

اینفلونسر ها را تحلیل کنید.

شما می‌توانید معیار های مختلفی مانند تعداد بازدید ها , مشارکت و .. را ببینید. پلتفرم های محتلفی هستند که اجازه می‌دهند که شما گزارش های روزانه , هفتگی و ماهانه تولید کنید تا با تیم بازاریابی آن را بررسی کنید .

تنها نکته ی بد این پلتفرم ها این است که شما باید یک مقداری پول را به صورت ماهانه یا سالانه بپردازید .اگر شما توانایی پرداخت پول را دارید شما مقدار زیادی زمان و تحقیق را ذخیره کردید.

نتیجه گیری

بازاریابی اینفلونسر های در اینستاگرام این روز ها به شدت جواب می‌دهد .اگر چه در صورتی شما موفق می‌شوید که اینفلونسر درست را انتخاب کرده باشید . پس شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین اینفلونسر ممکن را برای کسب و کار خود انتخاب کنید .

خوشبختانه این نکات به شما کمک میکنند که مناسب‌ترین اینفلونسر را برای برند خود پیدا کنید .

آیا تاحالا از اینفلونسر های اینستاگرام استفاده کرده‌اید ؟ نظرات خود را در پایین به ما بگویید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *