بهينه سازي رسانه اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي محتوياتي هستند كه از طريق ارتباطات شبكه  اجتماعي توليد مي شوند.

مدل انتشار در رسانه هاي اجتماعي به صورت چندبه چند است. به اين معنا كه گروهي از افراد كار يا كارهايي را انجام مي دهند كه اين كار توسط افرادي در گروه هاي ديگر نيز انجام مي شود. تعريف تحت الفظي ان به اين صورت است  رسانه هاي اجتماعي تركيبي از تكنولو‍ژي ها و فعاليت هايي هستند كه مردم از ان براي به اشتراك گذاشتن محتويات , عقايد, بينش ها و تجربيات و ديدگاه هاي خود استفاده مي كنند .


بهينه ساري رسانه هاي اجتماعي چيست ؟

پس از انكه دريافتيد رسانه هاي اجتماعي چيست اكنون ديگر فاصله چنداني تا بهينه ساري رسانه هاي اجتماعي نداريد . بهينه سازي رسانه هاي اجتماعي در رابطه با استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي انتشار اخبار مزبوط به وب سايت تان مي باشد. و به جاي آنكه نياز باشد عناصر وب سايت را تنظيم كنيد با شركت در عمليات بهينه سازي رسانه هاي اجتماعي در شبكه هاي اجتماعي شركت مي كنيد و مي توانيد محتوايي را كه در اين شبكه ها را به اشتراك گذاشته ايد را تنظيم مي كنيد. به واسطه اين مشاركت و بهينه سازي ميزان ترافيك سايت شما افزايش خواهد يافت. علاوه بر اين بهينه سازي رسانه اجتماعي مزاياي ديگري نيز دارد . اول اينكه نياز به هيچ سرمايه گذاري ندارد و مجاني است . شما به جز وقت تان ملزم به پرداخت هيچ هزينه ي ديگري نيستيد. البته مجبور خواهيد بود كه زمان زيادي را براي اين نوع بهينه سازي ها صرف كيند و بايد با انجمن هاي ان اشنا شويد وبا فعاليت در ان ها براي خود نام و مقامي به دست اوريد بيش از انكه شخص ديگري بخواهد اين كار را انجام دهد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله خواندنی را هم مطالعه کنید  4 ویژگی وب سایت های موفق

مزيت ديگر بهينه سازي رسانه اجتماعي آن است كه يك نوع واقعي از استراتژي تجارت ويروسي است . تقريبا همه با ويروس آشنا هتند . يك خطاي كوچك الوده كه به صورت نمايي تكثير مي يابد و شمارا وادار مي كند كه باور كنيد مرگ از هر چيزي بهتر است. با اين حال تجارت ويروسي آلوده نيست ولي از برخي جهات مانند ان عمل مي كند.

در استراتژي تجارت ويروسي انتشار علامت تجاري مثل يك ويروس عمل مي كند با سرعت در حال افزايشي پيشروي مي كند. و مثل يك شايعه شيوع مي يابد به طريق ديگري كه گويي هيچ راهي براي متوقف كردن ان وجود ندارد . بد نسيت اگر ارسال پيام تجاري شما از طريق ويروس انجام مي شود . مي توانيد توقع داشته باشيد كه تعداد بازديدكنندگان و اهداف همگرا شده شما به شدت افزايش يابد.

تجارت ويروسي استراتژي خوبي است و با بهينه سازي فعاليت هاي رسانه اجتماعي مي توان تنظمين كرد كه به زودي تجارت شما يه كيفيت ويروس گونه اي كه خواهان ان هستنيد مي رسد.

چه چيزي در رسانه هاي اجتماعي متفاوت است ؟

به طور خلاصه همه چيز . بهينه سازي رسانه اجتماعي شباهت جنداني با بهينه سازي وب سايت ندارد با اين حال بايد به عنوان بخشي از استراتژي محلي بهينه سازي در نظرگرفته شود . به جاي آنكه كلمات كليدي را در جاي درستشان قرار دهيد متا تگ ها را تنظيم كنيد. ويا به دنبال پيدا كردن توازن مناسبي براي لينك ها باشيد . كار متفاوتي انجام دهيد ارتباط برفرار كنيد محتوي توليد كنيد و وب را تگ گذاري نماييد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله خواندنی را هم مطالعه کنید  ثبت كردن در دايركتوري

در مورد بهينه سازي رسانه اجتماعي يك مسئله را هميشه به خاطر داشته باشيد . اين كار به سادگي پاشيدن خرده نان داخل رسانه اجتماعي نيست كه توقع داشته باشيد مردم هم دور شما حمع شوند واين خورده ها را با دوستان خود به اشتراك بگذارندبراي ان ها اين كار نخواهند كرد. اگر رهيافت شما در رسانه اجتماعي اين گونه باشد در پايان كار متوجه خواهيد شد كه فقط وقت خود را هدر داده ايد و مردم هم به عنوان كساني كه انجمن هاي رسانه اجتماعي محبوب مي سارند درگر به آساني ترغيب نخواهند شد كه به سايت شما بيايند . آن ها فراموش نخواهند كرد كه شما تنها به دليل اهداف تجاري خود در جمع آن ها حضور يافته ايد و اين سريع ترين راه ممكن براي نزول در ميان رسانه اجتماعي است.

بهينه سازي رسانه اجتماعي اول از همه به ملحق شدن به انجمن ها وبرقراري ارتباطات مي پردازد و اين كار تنها با طي كردن پروسه عضويت در انجمني كه قصد داريد نشان تجاري خود را يه اعضاي آن معرفي كنيد امكان پذير است . در اين جمع آنچه شما به ديگران ارائه مي دهيد مي تواند در غالب مقاله خبرهاي مرتبط با صتعت شما و حتي ملحق شدن به انجمن هاي تخصصي مرتبط با صنعت شما باشد. به هر حال شما در انجمن عضو شده ايد و همين شركت كردن بهترين ابزار بهينه سازي شما خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *