تحليل و بررسي الگو جديد نشانه گذاري گوگل

گوگل چگونه محتوای قابل خواندن را انتخاب می کند؟

گوگل از مشخصات قابل خواندن schema.org استفاده میکند. مشخصات قابل خواندن به دستیار گوگل و انتخاب google home برای خواندن بهتر محتوا کمک میکند.

این اطلاعات مهم است، چون ممکن است به آنچه که شما باید برای گرفتن ترافیک بیشتر بدانید، اشاره داشته باشد؛ خصوصا در زمانی که گوگل اطلاعات ساخت یافته را برای همه وبسایت ها توسعه میدهد.

فراتر از محتوای اخبار

در حال حاضر پشتیبانی برای این نشانه گذاری جدید به محتوای اخبار محدود شده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که پشتیبانی برای ویژگی های صحبت شده به ناچار توسعه داده شود، به طوریکه با این نشانه گذاری جدید اطلاعات ساخت یافته، گوگل تجربه ای را بدست آورد.

اين مهم است که بدانيد گوگل چگونه از اين نشانه گذاري جديد استفاده مي کند، چگونه الگوريتم نتايج را انتخاب مي کند و چگونه اين نشانه گذاري ممکن است در آينده به کسب و کار شما اعمال شود.

 Google Assistant چیست؟

این دستور العمل در حال حاضر در نسخه Beta وجود دارد. مشخصات قابل خواندن beta در دستگاه های Google Home در آمریکا و به زبان انگلیسی محدود شده است.که در بتا محدود شده است، چون این مقدمه ای به سمت پذیرش گسترده تر برای شکل های دیگری، مانند صفحات وب؛ از محتوای صحبت شده است. گوگل نشان نمی دهد که آیا فراتر از اخبار مشخصات قابل خواندن را توسعه خواهد داد یا خیر، اما این دور از انتظار نیست که گوگل ممکن است در آینده به این نتیجه برسد.

گوگل می گوید:

“به مراتب برای تحقق بخشیدن به درخواست های خبری با نتایجی که مردم می توانند بر روی آن حساب کنند، ما با مشخصات جدید اطلاعات ساخت یافته schema.org به نام speakable برای ناشران واجد شرایط که نشانه گذاری می کنند بخش هایی از یک مقاله جدیدی که مرتبط تر است برای خوانده شدن توسط دستیار گوگل همکاری کرده ایم.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *