تعداد لغات و محتوای با کیفیت

تعداد لغات و محتوای با کیفیت از نظر گوگل

در این مقاله قصد داریم که رابطه سئوی سایت، تعداد کلمات و محتوای با کیفیت را با توجه به موتورهای جستو جو گر گوگل در سال 2018 توضیح دهیم.

گوگل: تعداد لغات با محتوای با کيفيت برابر نيست!

تعداد کلمات، شاخص مناسبي براي درجه بندي کيفيت محتوا نيست. به این صورت که بعضي صفحات کلمات زيادي دارند اما متاسفانه مفهوم و معنای مناسبی را به خواننده متن نمی رسانند. در همین راستا، صفحات با کلمات کم ممکن است با کلمه یا عبارتی که توسط کاربران جستجو می شوند، مرتبط تر باشند.

بنابراين گوگل لزوما صفحات را تنها بر اساس تعداد کلمات رتبه بندي نمي کند. در نتیجه ممکن است که محتوای کوتاه نسبت به محتوای طولانی درجه بندی بهتری داشته باشد.

مسئله مهم این است که زمانی که کاربر عبارت خاصی را جستجو می کند، به محتوای راضی کننده ای دست یابد.

اگر شخصی به دنبال یک پاسخ کوتاه به یک سوال ساده باشد، این امکان وجود دارد که با یک مقاله پر لغت و کاملا مخالف با آنچه که انتظار دارد، مواجه شود.

حالا سوال این است که، آیا ایندکس مقالات کوتاه تر مفید خواهد بود یا نه؟ می توان به این نتیجه رسید که ” تعداد کلمات، نشان دهنده کیفیت نیست”. در نهایت برای رسیدن به بهترین نتیجه، بستگی به صاحب سایت دارد که از چه تعداد کلمات و کیفیتی برای محتوای خود استفاده کند.

شايان ذکر است که دستورالعمل هاي ارزيابي کيفيت به روز شده گوگل، به طور خاص در مورد تعداد کلمه اشاره نمي کنيد. هنگامي که يکي از بازرس هاي کيفيت گوگل به صورت دستي محتوا را ارزيابي مي کند که آيا صفحات به هدف خودشان ميرساند یا نه؟

اين ممکن است پاسخ به يک سوال، توصيف محصول، ارائه دستورالعمل ها و غيره باشد. بنابراين روي تعداد کلمات درگير نشويد. در نظر داشته باشيد که آيا محتوا به (هدف سودمند) آن عمل مي کند؟ اگر گوگل بفهمد که محتوا براي کاربران سودمند است، بدون در نظر گرفتن کوتاه يا بلندي محتوا آن را رتبه بندي مي کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *