9 گام برای موفق بودن کسب و کارتان در توییتر

واقعیاتی که شگفت زده خواهد شد !
ماهیانه 284 میلیون کاربر در توییتر فعالیت دارند . در یک تحقیق از میان 200،000 توییت انجام شده اطلاعات شگفت انگیزی به دست آمد
1 توییت هایی که همراه با عکس بوده اند 34% موفقتر از توییت هایی بوده اند که عکس نداشته اند و بیشتر انتشار پیدا کرده اند .
اگر می خواهید از عکس در توییت هایتان استفاده کنید حجم 5MB و فرمت های انیمیشن GIF 3MB
2 توییت هایی که لینک سایت در وسط پیام بوده اند 26% موفق تر از توییت هایی بوده اند که لینک در ابتدا و انتهای پیام بوده اند و بیشتر انتشار پیدا کرده اند
3 توییت هایی که دارای hashtag بوده اند 33% موفق تر از توییت هایی بوده اند که hashtag نداشته اند و بیشتر نشر شده بودند .

هشتگ ها در توییتر دارای 11 کاراکتر هستند
4 توییت هایی که فقط یک هشتگ داشته اند 69% موفق تر از توییت هایی بوده اند که دارای 2 هشتک بوده اند و بیشتر انتشار پیدا کرده اند
5 هشتگ هایی با 11 کاراکتر یا بیشتر ، 117% بیشتر از پیام هایی که 6 کاراکتر داشته اند منتشر شده اند
6 کمپین انتشار پیام از طریق توییتر به طور میانگین 300% نرخ کلیک بیشتری از کمپین ارسال ایمیل داشته است
7 90% کاربران توییتر پس از اجرای کمپین بازاریابی از طریق توییتر دوباره به توییتر شرکتشون مراجعه نمی کنند و اون رو مورد بررسی وحمایت قرار نمی دهند.
8 افراد و شرکت ها بدون اینکه کوچکترین تلاشی برای حفظ follower هاشون بکنند طی 3 هفته 15% اونها رو از دست می دهند.
9 بیش از نیمی ( 57% ) از شرکت ها 50% کاربران توییتر را نسبت به 2 سال اخیر تشکیل می دهند که نسبت به گذشته (15%) سه برابر شده است.

 

پیشنهاد می کنیم این مقاله خواندنی را هم مطالعه کنید  چگونه سرمایه گذاری شرکت دربخش بلاگینگ و SEO موجب افزایش ترافیک تا بیش از 2500درصد درسال می شود
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *