طراحی کاتالوگ های متمایز

با تکیه بر تجربه و دانش تمام تلاش خود را در راستای رونق کسب کار شما به کار می بندیم تا گامی کوچک در رشد اقتصادی کسب و کار ها داشته باشیم

با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

اگر برای محصولات خود به دنبال یک تیم تخصصی طراحی کاتالوگ می گردید، اصلا نیازی نیست که حتما آن تیم را استخدام کنید بلکه با برون سپاری این امور و  واگذاری آن به تیم های متخصص نگران نتیجه کار نباشید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از سمت دیگر دیگر نیاز نیست وقت و سرمایه خود برای یافتن یک تیم و استخدام آنها هدر دهید. 

کاتالوگ چیست و آیا داشتن یک کاتالوگ ضروری است؟

مدت هاست که شرکت ها و تولید کنندگان، برای معرفی محصولات و کالاهای خود از کاتالوگ استفاده می کنند. در کاتالوگ به صورت فهرست، اطلاعات کافی درباره محصول را قرار میدهند؛ به طوری که کالا را به خوبی معرفی کند و همچنین پاسخ سوالات احتمالی مشتری را در بر داشته باشد. 

طراحی کاتالوگ

اگر درباره طراحی کاتالوگ برای محصولتان مردد هستید، کافی است تصور کنید فقط شب ها می توانستید به خرید بروید یا خرید کردن فقط با پول نقد امکان پذیر بود! این موارد نقص های بزرگی به حساب می آمدند. قطعا ارائه دادن تبلیغات یک محصول تنها به صورت آنلاین هم یکی از این نقص هاست؛ شما در کنار تبلیغات آنلاین، به تبلیغات به صورت آفلاین و فیزیکی نیز احتیاج دارید؛ یکی از بهترین روش ها برای معرفی و تبلیغ محصول به مخاطب طراحی کاتالوگ است.

قطعا هرکجای دنیا که باشید، قبل از خریدن کالای مورد نظرتان، به دنبال اطلاعاتی درباره آن میگردید تا پاسخ سوالات مختلفتان را درباره کالا بیابید و بهترین خرید ممکن را برای خود رقم بزنید .

مدت هاست که شرکت ها و تولید کنندگان، برای معرفی محصولات و کالاهای خود از کاتالوگ استفاده می کنند. در کاتالوگ به صورت فهرست، اطلاعات کافی درباره محصول را قرار میدهند؛ به طوری که کالا را به خوبی معرفی کند و همچنین پاسخ سوالات احتمالی مشتری را در بر داشته باشد.

هزینه ها و تعرفه های طراحی کاتالوگ در مشهد

شما حتی وقتی میخواهید بسته اینترنتی هم خریداری کنید هرچه حجم و مهلت استفاده بسته بیشتر باشد، قیمت بسته هم بیشتر می شود. پس طبیعی است که در در طراحی کاتالوگ قیمت ثابتی نمی شود تعیین کرد؛ پس هرچه تعداد صفحات کاتالوگ بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

عوامل دیگری از جمله ابعاد کاتالوگ، جنس کاغذ، تعداد رنگ های استفاده شده، تیراژ چاپ و… در مقدار هزینه کاتالوگ نقش دارد که طراح کاتالوگ برای شما تعیین می کند.

برون سپاری طراحی کاتالوگ 

همانطور که از نکات بالا متوجه شدید، طراحی کاتالوگ یک امر کاملا تخصصی است که نیازمند دانش کافی و لازم در این زمینه است و یک فرد مبتدی نمی تواند یک کاتالوگ خوب طراحی کند. اگر در شرکت خود یک تیم متشکل از کپی رایتر، تولید کننده محتوا، عکاس و گرافیست حرفه ای دارید، می توانید برای طراحی کاتالوگ اقدام کنید. در غیر این صورت، می توانید با برون سپاری طراحی کاتالوگ علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، یک نتیجه فوق العاده نیز داشته باشید.

تیم تخصصی سورینت آماده پذیرش سفارشات شما در حوزه طراحی کاتالوگ در مشهد می باشد. بدون هیچ نگرانی سورینت را انتخاب کنید. همین الان برای سفارش طراحی کاتالوگ با شماره 09151250183 تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی پیغام بگذارید.

چرا طراحی کاتالوگ برای یک محصول  ضروری است؟

امروزه برخلاف گذشته نه چندان دور تعداد شرکت ها و تولید کنندگانی که با یکدیگر رقابت می کنند، بسیار زیاد  بین این شرکت ها و تولید کنندگان رقابت بسیار بالایی در جریان است و آن ها همواره در تلاشند که از همه توانشان برای تبلیغ برند خود استفاده کنند.

یکی از این روش ها که موثرترین روش تبلیغات آفلاین است، طراحی کاتالوگ است. کاتالوگ به صورت حرفه ای و کامل بهترین محصولات تولید کنندگان را به مخاطب معرفی می کند. در واقع کاتالوگ مانند پلی است که مخاطب را به تولید کننده وصل می کند بدون اینکه آن ها باهم در ارتباط باشند.

علاوه بر این ها چون کاتالوگ به صورت فهرست وار طراحی می شود، مشتری میتواند بهترین محصول را در کمترین زمان ممکن در بین محصول های مشابه انتخاب کند.

انواع کاتالوگ

  1. کاتالوگ تبلیغاتی: اگر شما خدمات و محصولاتی برای ارائه دارید و می خواهید آن ها را معرفی کنید، میتوانید از کاتالوگ های تبلیغاتی استفاده کنید که به صورت مختصر و کوتاه کالا، برند و محصولتان را معرفی می کنند.
  2. کاتالوگ صنعتی: این نوع کاتالوگ برای معرفی شرکت ها و کارخانه ها طراحی می شود. از کاربرد های این نوع کاتالوگ میتوان به فروش تجهیزات صنعتی و برای جذب سرمایه گذار اشاره کرد.

 

چگونگی ساخت کاتالوگ

انتخاب عکس های خوب و با کیفیت از زوایای مناسب مهم ترین عامل برای انتقال پیام و تاثیر گذاری بر روی مخاطب است. در انتخاب عکس ها باید این را در نظر بگیریم که مخاطب باید از عکس اطلاعات کافی را از محصول به دست آورد.

از عوامل دیگری که در طراحی کاتالوگ نقش دارند میتوان به رنگ ها اشاره کرد. از نظر روانشناسی شما با انتخاب رنگ مناسب در طراحی کاتالوگ می توانید با انتقال حس، بر روی مخاطب تاثیر بگذارید و آن ها را به سمت خود جذب کنید.

طراحی کاتالوگ در مشهد

ابعاد استاندارد برای طراحی کاتالوگ معمولا حدود سایز A4 و A5 به صورت افقی و عمودی است.

انتخاب فونت مناسب در طراحی کاتالوگ و جنس کاغذ به کار رفته در طراحی جلد و صفحات کاتالوگ استاندارد بسیار مهم است.

محتوا و متنی که بر روی کاتالوگ نوشته می شود، می تواند تاثیر گذاری آن را چند برابر کند پس به محتوای کاتالوگ خود اهمیت زیادی بدهید.

نکات مهم درباره کاتالوگ که باید بدانید

اگر نمیدانید که کاتالوگ شما باید شامل چه چیز هایی باشد و دقیقا چه محتوایی را در برگیرد که نه برای کاربران خسته کننده باشد و نه آنقدر کم باشد که اطلاعات مهم را به مخاطب منتقل نکند و در نتیجه بی فایده باشد. برای طراحی یک کاتالوگ خوب موارد زیر را در نظر بگیرید.

  1. یک کاتالوگ باید دارای، معرفی نامه، تاریخچه، اهداف، گواهینامه، افتخارات شرکت و… باشد.
  2. مخاطبان برای مطالعه متن ها وقت نمی گذارند و معمولا به سرعت از آن ها می گذرند و بیشتر به تصاویر دقت می کنند. از این رو بهتر است متن ها کوتاه و مختصر بنویسید.
  3. روان بودن جملات و ساده بودن کلمات نیز به استاندارد بودن کاتالوگ تان کمک می کند. به طور خلاصه جملات باید در کوتاه ترین شکل ممکن بیشترین تاثیر را بر مخاطب بگذارند.
    طراحی کاتالوگ در مشهد
  4. کاتالوگ ها باید نسبت به پستر ها غنی تر باشند، ینی اطلاعات خیلی بیشتر و مفید تری به مخاطب خود انتقال دهند.

تاثیر کاتالوگ بر فروش محصولات

بعضی از شرکت های جهان هنوز بر این باورند که طراحی کاتالوگ یکی از بهترین روش های جذب مشتری است و سرمایه گذاری روی کاتالوگ را مفید می دانند. از طرفی بسیاری از مخاطبان نیز علاقه زیادی به کاتالوگ دارند و می خواهند اطلاعات کاملی از شرکت و محصولاتش را از طریق کاتالوگی با تصاویر فراوان کسب کنند.

همه این ها دست به دست هم داده اند که تبلیغ محصولات و برندها توسط کاتالوگ ها موجب افزایش جذب مشتری شود و تاثیر مثبتی بر فروش محصولات داشته باشد.

تعدادی از مزیت های کاتالوگ

با وجود ویروس مرگبار کرونا، دیدار حضوری بین تولید کننده و مشتری، برای گفتگو درباره محصول امکان پذیر نیست. از طرفی استفاده از تماس تلفنی نیز زمانبر است. طراحی کاتالوگ علاوه بر صرفه جویی در وقت، بسیار معقولانه تر از بقیه روش ها برای معرفی محصول است؛ زیرا، بهترین عکس ها و متن ها از محصول، طبق علایق مشتری و مخاطب در آن قرار میگیرد.

کاتالوگ خیلی ساده و قابل حمل است، جوری که شما در همه جای می توانید آن را مطالعه و از کاتالوگ استفاده کنید. این کار باعث می شود شما در هر فرصتی برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان استفاده کنید، و در کمترین زمان برای خریدن آن اقدام کنید.

عکس های فراوان، جمله های کوتاه و تاثیر گذار و ترکیب رنگ کاتالوگ ها باعث می شود، نه تنها از آن به عنوان سرگرم شدن در کنار آموزش استفاده کرد، بلکه از آن خسته نمی شوید و علاقه مند به خواندن تعداد بیشتری کاتالوگ می شوید.

جمع بندی برای طراحی کاتالوگ 

کاتالوگ ها نیز در کنار تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، بروشورها، پستی، تبلیغات دیجیتالی و… یکی از بهترین روش های ممکن برای معرفی محصول و برند خود به مخاطب هستند.

امیدواریم از خواندن این مطلب استفاده لازم را کرده باشید. از این که با ما همراه بودید متشکریم.

به یاد داشته باشید که تیم متخصص سورینت اماده طراحی یک کاتالوگ درجه یک و عالی برای شماست و می توانید با برون سپاری محتواها در هزینه خود صرفه جویی کنید و با اعتماد به یک تیم خوب و با تجربه نگران نتیجه نباشید. همین حالا برای ثبت سفارش اقدام کنید.