با تیزر های حرفه ای مشتریان خود را متقاعد کنید

با تکیه بر تجربه و دانش تمام تلاش خود را در راستای رونق کسب کار شما به کار می بندیم تا گامی کوچک در رشد اقتصادی کسب و کار ها داشته باشیم

با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

در چند سال اخیر تکنولوژی به صورت گسترده ای فراگیر شده است . طوری که تمام مردم جهان با تکنولوژی سروکار دارند و وقت زیادی را صرف استفاده از آن می‌کنند . از این رو، تبلیغات از شکل سنتی خود خارج شده و در رسانه ها بصورت شکل های مختلفی انجام می‌شود. یکی از مهم ترین این روش ها که تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب میگذارد، طراحی تیزر است. 

اگر قصد برون سپاری طراحی تیزر در مشهد را دارید، تیم تخصصی سورینت تمامی امکانات مورد نیاز برای ساخت و طراحی یک تیزر با کیفیت را در اختیار شما می‌گذارد، فقط کافی است فرم زیر را پر کنید یا با شماره 09151250183 برای مشاوره بیشتر در ارتباط باشید.  

چه نوع تیزری مناسب کار شماست؟

طراحی تیزر، بسته به نوع مخاطبان خدمات ارائه می‌شود و شما باید تمرکزتان را به جای رونمایی از محصول بر روی مخاطب قرار دهید؛ و ببینید چه تیزری با سن و سال مخاطبتان هم جهت است. مثلا اگر تیزر برای قشر مسن جامعه است؛ باید طراحی تیزرتان با افکار و علایق آن ها سازگار باشد.

البته نوع محصول شما نیز جایگاه خاصی در بحث طراحی تیزر خواهد داشت. نوع محصول، کاربران شما و بودجه شما مشخص می‌کند که چه تیزری برای شما طراحی شود. مثلا می‌توانید تصمیم بگیرید که تیزر شما یک موشن گرافیک باشد یا خیر یک تیزر سینمایی با امکانات بالا را ترجیح می‌دهید.

اگر ساکن شهر مشهد هستید، اصلا نگران نباشید زیرا مادر مجموعه تخصصی سورینت خدمات مربوط به طراحی و ساخت تیزر در مشهد را ارائه می‌دهیم و برای همشهریان خود افرها و امکانات ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

خدمات طراحی تیزر در مشهد توسط تیم سورینت عبارت است از:

  1. طراحی تیزر های تبلیغاتی
  2. طراحی تیزر های اموزشی و فرهنگی
  3. طراحی تیزر های سینمایی
  4. طراحی موشن گرافیک 
  5. و…

هزینه ها و تعرفه های ساخت و طراحی یک تیزر استاندارد

برای طراحی تیزر نمی توان یک قیمت ثابت در نظر گرفت و قیمت ها با توجه به امکانات و تجهیزاتی که نیاز دارید متغیر هستند. شما باید نوع تیزر و موارد مهمی که دوست دارید در تیزر شما در نظر گرفته شودرا به کارشناسان طراحی تیزر اعلام کنید و آنها به شما قیمت تیزر مورد نظرتان را خدمت شما اعلام می‌کنند.

هزینه ها و تعرفه های هر تیزر با توجه به موارد ذیل محاسبه میشوند:

  1. زمان تیزر که دقیقه ای محاسبه می‌شود
  2.  امکانات تیزر از جمله : ایده، فیلمنامه، تجهیزات تولید و………
  3. نوع تیزر

سفارش تیزر و شرایط پرداخت

برای برون سپاری طراحی تیزر باید موسسه یا تیمی را انتخاب کنید که از کارشناسان کاربلد تشکیل شده باشد و سابقه کار قابل قبولی را بدوش بکشند.

بعد از این برای سفارش تیزر با شماره 09151250183 تماس برقرار کنید و سپس درخواست خودتان را به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید تا قیمت و شرایط پرداخت را به شما ارائه دهند. در صورت تمایل فرم زیر را پر کنید تا بزودی با شما تماس بگیریم.

نکات مهم در طراحی تیزر

  • ویدئو با کیفیت

یک تصویر، تاثیری روی مخاطب می‌گذارد که شاید هزاران کلمه هم آن تاثیر را نتوانند بگذارند. همین، دلیل بر اهمیت زیاد یک تصویر یا ویدئو مناسب در طراحی تیزر است. پس استفاده از تصاویر و یا ویدئو با کیفیت، امتیاز خوبی در طراحی تیزر است.

  • مدت زمان

تیزر های تبلیغاتی بهتر است بین 15 تا  50 ثانیه باشد. زیرا کمتر از این مدت ممکن است، محتوا بصورت مناسب انتقال پیدا نکند و تیزر بیشتر از یک دقیقه زمان زیادی برای معرفی یک محصول است و مخاطب را خسته میکند.

  • عوامل تولید تیزر

طراحی تیزری خلاقانه با استفاده از عواملی مانند: دوربین مناسب، استفاده از طرح های گرافیکی، موسیقی ایده آل و… که هم جهت سلیقه مخاطب باشد میتواند یکی از مهم ترین نکات را در بر بگیرد.

  • رسانه پخش تیزر

بر اساس نوع تیزر باید رسانه ای را برای انتشار تیزر انتخاب کنیم که مناسب تیزرمان باشد و بازخورد بهتری را شکل دهد. مثلا محصولی که مخاطب آن عام مردم هستند بهتر است از اینستاگرام ارائه شود.

تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطب با طراحی تیزر

تاثیر گذاری بیشتر روی کاربران با طراحی تیزر

  • خلاقیت در طراحی

یک تیزر خوب به ایده جدید و خلاقانه نیاز دارد زیرا که بینندگان امروزی از محتوای تکراری و خسته کننده گریزانند. مخاطب را تفاوت یک تیزر به خود جذب میکند و روی آن تاثیر می‌گذارد. استخر توپی را تصور کنید که همه ی توپ های آن زرد و فقد چند توپ آبی در میان آنهاست، مسلما تمام توجه را توپ های آبی به خود جلب می‌کنند.

  • سرعت انتقال پیام

تحقیقات نشان داده است که توجه افراد در 8.5 ثانیه شکل می‌گیرد؛ دراین صورت شما باید در همان 8 ثانیه اول تیزر، توجه مخاطب را جلب و او را وادار به دیدن تیزر تا انتهای آن کنید؛ غیر از این خیلی راحت تیزر شما را رد می‌کند.

  • کنجکاو کردن مخاطب

اگ در تیزرتان فقط بخشی از اطلاعات را بصورت نصف و نیمه به مخاطب بدهید، جوری که ذهن مخاطب را کنجکاو کند؛ باعث جذابیت تیزرتان می‌شود و مخاطب برای برطرف کردن حس کنجکاوی خود به دنبال آن می‌رود تا بفهمد با چه محصولی سر و کار دارد.

طراحی یک تیزر جذاب

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

امروزه اکثر مردم کشورمان از گوشی های هوشمند استفاده می‌کنند و چندین ساعت از وقت خود را صرف گذراندن در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می‌کنند. با افزایش سرعت اینترنت هرساله پست های ویدئویی محبوب تر از قبل می‌شوند و از بازدید چند برابری نسبت به پست های متنی و تصویری برخوردارند.

همانطور که می‌دانید هزینه تبلیغ در تلوزیون بسیار بالاست؛ ولی جای نگرانی نیست، شما میتوانید با هزینه بسیار پایین تیزر تبلیغاتی محصولتان یا کسب و کارتان را در اینستاگرام منتشر کنید و بازدید خیلی خوبی دریافت کنید. و ارتباط مستقیمی بین شما و مخاطبانتان برقرار است.

در اینستاگرام تیزرهایتان باید حدود 60 ثانیه برای پست و یا یک تبلیغ کوتاه در 15ثانیه برای استوری باشد.

انواع تیزر تبلیغاتی

طراحی تیزر

  1. تیزر رئال: تیزری که در محیط واقعی با انسان های واقعی فیلم برداری می‌شود.
  2. تیزر انیمیشنی: تیزری که با نرم افزار های کامپیوتری به صورت انیمیشن ساخته می‌شود.
  3. تیزر رئال انیمیشن: ترکیبی از دو تیزر بالا هست. مثلا انسان های واقعی را با تصویرهای انیمیشنی ترکیب می‌کنند.

اهمیت تیزر

ساخت یک تیزر استاندارد بهترین راه برای جذب مشتری و نشان دادن محصولات و خدمات به مشتری است. باید یادمان باشد همانطور که یک تیزر خوب تاثیر باور نکردنی بر افزایش مخاطب و مشتری دارد، ارائه یک تیزر نامناسب که نه تنها باعث جذب مخاطب نمی شود؛ بلکه ممکن است مشتری های سابق خود را نیز از دست بدهید پس حتما طراحی تیزر خود را به یک تیم قابل اعتماد بسپارید. متخصصین تیم سورینت تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت شما انجام خواهند داد.